lördag 2 juli 2011

ergon eview

eragon  är sagan mo eragon som måste ståpa galbtrigs som vill taöver vrälden jag har läste boken som va bra jag böjar med böjan den va kolte jode dåm brätaade histojan vältite bra men safira liknade en fågel  eragon såg  för ungg ut jag är säker på att han va yngre i boken . Brom  låg för ung ut han sa ochså va bråmde men  han är inte kläde som en  ragena liknade muymer mer en ring vålnader som i boken   jag såg gäro han va  inte som i boken  men jag såg hånom bra i ett raserat hus i en men eler så urglna va en kåpija av ortsena jag hade vänat mäj mer som som jete men som i narnia  . Safiras röste va bra men inte de den sa  de mäst va bäse utåm bra ridand i filmen  land sapet som dåm red i va bra bär imote    dursa linade en kvilig jåker  murtag va miserabel han liknade snäje men med  bälatriks läterns  skrate .  kriget va endlöte  magisa helingen i slutet  såg fägat ut  bursa drage va kol sången i slute va en av de bästa film sånger jag höt