måndag 10 oktober 2011

Skönheten och odjuret review


Hej jag är Råttornas Död jag saka göra en  review på Skönheten och odjuret   . Disney beslutad att göra film av sagan om Skönheten och odjuret . Vi ser ett glas fönster där en röst som visar början på sagan.Sedan kommer ett sång nummer med belle som titel och sångare . Rimmen i sången är ganska bra . Gaston försöker att fria till bellemen hamnar i en ler pöl . Gaston är inte dräkt nå Eris men duger .Medan Gaston görs till åtlöje kidnappas bells far  av en fasansfull varelse  som är med i titeln på filmen av nå anledning . Belle rider till odjuret som vägra att släppa fri bells far. Efter att ha sett den sene önskad jag nästan att Gaston dödade odjuret. Så  odjuret som borde få ett slag i huvudet tar belle till fånga .Sen kommer ett av dom mest komiska skurk Gaston i den sången sjunger folk om hur bra Gaston är.Tillbaka till odjuret som fortfarande borde få ett slag i huvudet han babblar om att belle inte skulle kunna älska honom och jag håller med om någon  fångade mej skuld jag inte älska den personen heller . Sen sejer odjuret åt belle att svälta  ett litet tips om du vill att en kvinna ska gilla dej bräda inte för henne att hon ska svälta de lär inte göra henne så förtjust i dej dräkt .Efter 3 makalösa sånger till blir dom kära .Men de skulle ta för lång tid att berätta hela filmen . Så vi hopar till  betygen .betyg 7,5 av 10


Slut kommentar


sångerna är underbara och den har en samma sagostil som snövit